آشنایی با شرکت چامسون

از آنچه تاکنون می‌دانستید فراتر بروید

   

 

آشنایی با شرکت چامسون

شرکت ام دی اف چامسون “Camsan” تولید کننده پیشرو تخته فیبر با چگالی متوسط (MDF) در ترکیه می باشد. این شرکت بیش از 20 سال است که فعالیت می کند و خود را به عنوان تامین کننده مطمئن محصولات ام دی اف با کیفیت بالا معرفی کرده است.

شرکت ام دی اف چامسون دارای یک مرکز تولید به روز است که با استفاده از آخرین فناوری، تخته های ام دی اف محکم، بادوام و سازگار با محیط زیست را تولید می کند.

چامسون

دوستدار محیط زیست

یکی از مزیت های کلیدی شرکت ام دی اف چامسون، تعهد آن به پایداری(محیط زیست) است. این شرکت تنها از الیاف چوب بازیافتی استفاده می کند و در فرآیندهای تولید خود از استانداردهای زیست محیطی پیروی می کند.

و این شرکت تضمین می کند که محصولات آن برای استفاده در کاربردهای مختلف، از جمله مبلمان، کفپوش، و ساخت و ساز ایمن هستند.

چامسون خام

مشتری مداری

شرکت ام دی اف چامسون همچنین به دلیل خدمات استثنایی به مشتریان خود شناخته شده است. این شرکت دارای تیمی از متخصصان با تجربه است که از نزدیک با مشتریان برای درک نیازهای آنها و ارائه راه حل های سفارشی کار می کنند.

هر ام دی افی که بخواهید 

چه به تخته‌های ام‌دی‌اف در اندازه یا ضخامت خاصی نیاز داشته باشید، چه نیاز به رنگ خاصی داشته باشید، شرکت ام‌دی‌اف چامسان می‌تواند آن را به شما ارائه دهد. این شرکت با تعهد خود به کیفیت، پایداری و رضایت مشتری، بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال محصولات ام دی اف باکیفیت در ترکیه هستند.

در ایران این ام دی اف را بیشتر به صورت خام میتوان یافت تهیه کرد .

خام چامسون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میزبان صدای گرم شماییم