چند لایی روسی سوزا seveza اصلی و تقلبی

چندلایی روسی پلیوود ]knghdd v,sd

پلای وود روسی سوزا sveza 

تخته چندلایی روسی پلایوود سوزا SVEZA یکی از بهترین چندلایی های تولید روسیه است. تولیدکنند گان و شرکت های ساختمانی همواره تاکید بر خرید چندلایی روسی با برند سوزا SVEZA را دارند. از این رو متاسفانه سودجویانی اقدام به پخش ورق های چندلایی متفرقه به جای چندلایی سوزا کرده اند. با بسته بندی کاملا مشابه و حتی هک نام و مشخصات در کنار تخته های روسی.اخیرا وجود پلای وود سوزا تقلبی در بازار باعث نگرانی خریداران و همچنین تغییر قیمت محصول شده است. در این مقاله در مورد شناخت چندلایی روسی اصلی سوزا صحبت شده است.

پلای وود اصلی سوزا بغل تایپ دار

درمورد تایپ مشخصات در بغل پلای وود سوزا باید خدمتتان عرض کنم که نبود و وجود تایپ به معنای اصل یا تقلبی بودن نیست

پلای وود سوزا اصلی SVEZA
تخته پندلایی روسی سوزا بغل تایپ دار

به دو دلیل
اولا تمامی پلای وود های سوزا تایپ بغل ندارند. طبق توضیحی که از خود کارشناسان سوزا خواستیم علت این بود که در بعضی خط تولید ها تایپ بغل نوشته میشود. پای وود سوزا در 5 کارخانه و خط تولید مجزا در حال تولید است و عموما ورق ها 152 در 152 18 میل بغل تایپ دار هستند.

دوما خرید یک دستگاه جت پرینت هزینه زیادی ندارد و اتفاقا سودجویانی که کالای متفرقه را به عنوان سوزا و در بسته بندی سوزا پخش میکنند دستگاه جت پرینت هک نام بر بغل ورق ها را هم دارند.

 

خرید چندلایی سوزا SVEZA اصلی

بهترین راه برای خرید پلای وود سوزا اصلی خرید از فروشگاه معتبر است
تخته چندلایی های سوزا موجود در سایت ما با ضمانت اصالت کالا به شما و سایر مشتریان فروخته میشود.این ضمانت از آن جهت است که ایم محصول مستقیما از تولید کننده اصلی خریداری و ثبت سفارش میشود و از گمرگ با برگه خروج قانونی به کشور وارد میشود.
بهترین راه برای خرید پلای وود سوزا اصلی خرید از فروشگاه معتبر است

در تصویر زیر برچسب روی پالت های پلای وود روسی سوزا را مشاهده میکنید. هرکدام از پالت ها بارکد یکتای مشخص دارند که با اسکن آنها مشخصات تولید این محوصل را در سایت رسمی بالا می آید

sveza plywood پلای وود روسی برند سوزا
پلای وود یا همان چند لایی روسی برند سوزا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زنگ بزن!